Permisiuni de utilizator în serviciul e-cont.md

Ghidul utilizatorului / Echipa ta / Permisiuni de utilizatorilor
Schimbat: 31.10.2023 16:37

Drepturile utilizatorului (Drepturi)

Poți avea 4 tipuri de membri ai echipei, fiecare dintre acestea putând fi alocate unuia sau mai multor departamente pe care le-ai configurat în contul tău e-Cont.md:

Admin (Administrator de cont, drepturi ridicate) un utilizator administrator care, pe lângă emiterea de conturi, poate gestiona conturile angajaților dvs. și poate modifica setările contul dvs. (departamente, clienți, furnizori, integrări etc.)
Un cont de utilizator poate avea mai mulți Administratori de Conturi alocați, dar numai unul poate avea statutul de „Administrator Senior” (drepturi maxime) și contul acelui utilizator nu poate fi șters.

Main Manager (Managerul principal, drepturi extinse) - un utilizator al serviciului cu drepturi extinse care, pe lângă emiterea de conturi, poate gestiona conturile angajaților doar „departamentului său”. Nu vă pot schimba setările companiei.

Manager (Managerul, drepturi standard) - un utilizator cu normă întreagă care poate emite conturi numai în numele „departamentului său” al companiei.

Guest (Oaspete, drepturi minime - numai citire) - un utilizator care are acces numai în citire și poate vedea numai activitățile dvs. de generarea conturi.

Cumpărători

În versiunea actuală a sistemului, secțiunea CUMPĂRĂTORI este disponibilă tuturor managerilor și departamentelor.

Acest lucru se face în cazul în care același client poate fi deservit în diferite departamente și de către diferiți manageri.