MDRUGB

Întrebări frecvente

Ghidul utilizatorului / Întrebări frecvente

Cum pot contacta asistența e-Cont.md?

Toți clienții sunt încurajați să deschidă un caz de asistență aici pentru a obține cel mai rapid răspuns. Vă rugăm să nu uitați să includeți cât mai multe detalii posibil atunci când deschideți un caz de asistență, inclusiv numerele de client sau conturi aferente și capturi de ecran. Acest lucru ne va ajuta să rezolvăm problema rapid.

E-Cont.md are un API?

Da! API-ul nostru REST este în prezent în versiune beta. Le permite dezvoltatorilor să construiască integrări și fluxuri de lucru personalizate pe e-Cont.md. Puteți vizualiza Ghidul dezvoltatorului și Referință API pentru a afla mai multe.

Pot exporta datele mele de pe e-Cont.md?

Ne străduim să vă fie ușor să introduceți date în și din e-Cont.md. În prezent, există câteva modalități de a vă exporta datele:

1. API - API-ul este cel mai rapid mod de a vă accesa datele pe e-Cont.md. Vă oferă control complet asupra datelor de bază din contul dvs. Aruncă o privire la documentele noastre API pentru a afla mai multe.

2. Solicitați un export - puteți solicita un export complet de date de la noi, contactând Asistența e-Cont.md. Vă vom răspunde cât mai repede posibil cu o descărcare care conține toate datele dvs. de conturi de plată în format JSON.

Cont personal și emiterea cont de plată

Cum îmi resetez parola?

Dacă vă uitați vreodată parola, o puteți reseta în siguranță aici. Procesul de a uita parola va trimite o cerere de resetare a parolei la adresa de e-mail pentru autentificarea e-Cont.md.

Cum descarc conturile pentru abonamentul meu e-Cont.md?

Vă trimitem automat prin e-mail o chitanță pentru fiecare debitare efectuată ca urmare a unui plan plătit e-Cont.md. Dacă doriți să descărcați o conde de plată pentru orice taxe e-Cont.md, acceptăm și asta.

Pași pentru a descărca conturile de la noi:

1) Conectați-vă la aplicația web la e-Cont.md.com.

2) Accesați secțiunea Setări din bara laterală din stânga a aplicației.

3) Faceți clic pe Cont de plată în secțiunea Setări pentru afaceri.

4) Sub conturi, faceți clic pe butonul Descărcați cont de plataă de lângă orice cont de plataă pe care doriți să le descărcați.

Cum îmi actualizez informațiile de emiterea cont de plată?

1) Conectați-vă la aplicația web la e-Cont.md.com.

2) Accesați secțiunea Setări din bara laterală din stânga a aplicației.

3) Faceți clic pe Cont de plată în secțiunea Setări pentru afaceri.

4) Completați formularul de sub Actualizare card de credit cu cardul de credit și adresa de cont de plata actualizate.

5) După ce ați terminat, faceți clic pe Actualizare card. Un mesaj verde va verifica dacă informațiile dvs. de cont de plată au fost actualizate fără probleme.

Schimbat: 06.10.2024 17:14