Integrare cu amoCRM

Ghidul utilizatorului / Integratii / Integrare cu amoCRM
Schimbat: 08.10.2023 20:00

Cu ajutorul integrării noastre cu Kommo (amoCRM) [En], amoCRM [Ru] conturile de plată pentru clienții dumneavoastră (plătitori) sunt sincronizate.

Puteți conecta integrarea direct din contul personal faturare.md.

Pentru a face acest lucru, accesați „Management” > „Extensions” > „Integrations” și în secțiunea „CRM și alte sisteme” selectați „amoCRM”.

După aceea, se va deschide pagina de conexiune, unde trebuie să specificați:

- Denumirea integrării. Numele care va fi afișat în lista de integrări conectate. Puteți specifica oricare

- Conectați-vă pentru următoarele canale. Faceți clic pe casetă și bifați canalele pentru care doriți să activați integrarea

- Apoi faceți clic pe Conectare.

După aceea, se va deschide o nouă pagină cu o conexiune la sistemul amoCRM. Faceți clic pe Continuare:

În fereastra pop-up, trebuie să vă conectați la contul dvs. amoCRM:

Apoi selectați un cont și permiteți accesul la aplicația e-Cont.md:

După ce faceți clic pe Permite, fereastra se închide, așteptați până când pagina de conexiune afișează mesajul „Conexiunea de integrare a fost de succes” (aceasta va dura mai puțin de un minut).

Totul, integrarea este conectată și te poți întoarce la lucru în e-Cont.md. Acum, la sfârșitul dialogului din aplicația noastră, veți primi datele despre clienți și corespondența direct către CRM-ul dumneavoastră.

După conectare, integrarea va apărea în lista celor active din secțiunea „Integrare”, unde îi puteți modifica setările dacă este necesar și puteți vizualiza jurnalul de solicitări.


Integrare cu Kommo [En], amoCRM [Ru] - Informații pentru dezvoltatori