Integrare cu amoCRM
Ghidul utilizatorului / Integratii / Integrare cu amoCRMCu ajutorul integrării noastre cu Kommo (amoCRM) [En], amoCRM [Ru] conturile de plată pentru clienții dumneavoastră (plătitori) sunt sincronizate.
Puteți conecta integrarea direct din contul personal faturare.md.
Pentru a face acest lucru, accesați „Management” > „Extensions” > „Integrations” și în secțiunea „CRM și alte sisteme” selectați „amoCRM”.
După aceea, se va deschide pagina de conexiune, unde trebuie să specificați:
- Denumirea integrării. Numele care va fi afișat în lista de integrări conectate. Puteți specifica oricare
- Conectați-vă pentru următoarele canale. Faceți clic pe casetă și bifați canalele pentru care doriți să activați integrarea
- Apoi faceți clic pe Conectare.
După aceea, se va deschide o nouă pagină cu o conexiune la sistemul amoCRM. Faceți clic pe Continuare:
În fereastra pop-up, trebuie să vă conectați la contul dvs. amoCRM:
Apoi selectați un cont și permiteți accesul la aplicația e-Cont.md:
După ce faceți clic pe Permite, fereastra se închide, așteptați până când pagina de conexiune afișează mesajul „Conexiunea de integrare a fost de succes” (aceasta va dura mai puțin de un minut).
Totul, integrarea este conectată și te poți întoarce la lucru în e-Cont.md. Acum, la sfârșitul dialogului din aplicația noastră, veți primi datele despre clienți și corespondența direct către CRM-ul dumneavoastră.
După conectare, integrarea va apărea în lista celor active din secțiunea „Integrare”, unde îi puteți modifica setările dacă este necesar și puteți vizualiza jurnalul de solicitări.