Adăugarea și Eliminarea Managerilor
Ghidul utilizatorului / Echipa ta / Adăugarea și Eliminarea ManagerilorAdăugarea și eliminarea managerilor
Fiecare companie are propriul set de Manageri care au acces la cont.
Manager superior
La înregistrarea unui cont de companie, utilizatorul care a înregistrat compania devine automat „Manager superior - Sysadmin” (*) și poate:
- invitați alți Manageri în contul companiei
- gestionați drepturile de acces ale Managerilor
Numărul permis de manageri (total) depinde de tariful ales.
Invitația utilizatorilor (Manageri)
Dacă sunteți Senior Manager, atunci accesați secțiunea MANAGERS.
Dacă tariful vă permite să adăugați un alt manager, atunci în partea de jos a listei veți vedea butonul „Invită”, faceți clic pe el.
Introduceți informațiile de bază ale persoanei pe care doriți să o invitați.
Selectați permisiunile de manager. Faceți clic pe butonul „Invită”.
Noul manager va primi un e-mail cu un link de confirmare și o parolă temporară de conectare.
După confirmare, acesta se va putea conecta în contul companiei cu drepturile care i-au fost atribuite.
Acolo va putea schimba parola temporară cu una mai convenabilă.
Eliminarea utilizatorilor
Îndepărtarea directă a managerului în versiunea curentă a sistemului nu este posibilă.
Pentru a elimina manageri, contactați asistența tehnică.