Integrare cu Google Drive
Intergare cu Google Drive - Informații generale
Conector încorporat „e-Cont.md la Google Drive” este conceput pentru a exporta facturile electronice de la e-Cont.md la Google Drive.
Cu această opțiune de integrare, puteți utiliza serviciul e-Cont.md ca sursă pentru sincronizarea și stocarea conturilor de plata în cloud-ul Google.
Trebuie să aveți un cont Google Drive
Pentru a genera și a trimite conturi convenabile și de înaltă calitate plătitorilor dvs., trebuie să aveți un cont pe serviciul Google.
Pentru a utiliza integrarea cu Google Drive și Google Sheets, trebuie să faceți următoarele:
1) Creați un dosar pentru stocarea conturi de plată pentru în serviciul Google Drive
Creați un dosar cu un nume convenabil pentru a stoca conturi de plată electronice, în exemplul: „INVOICES”
Acest dosar va conține conturile de plată pe care doriți să le trimiteți plătitorilor dvs.
2) Accesați acest folder și faceți clic pe pictograma de setări „( i )” din dreapta sus.
În panoul care se deschide, faceți clic pe linkul „Configurați accesul”
3) În meniul pop-up, adăugați utilizatorul „e-Cont.md@gmail.com” cu drepturi de „Editor”
Adresa exactă a utilizatorului poate fi luată din câmpul Utilizator (Editor) din setările din partea de sus a acestei pagini.
4) Faceți clic pe butonul „Copiați linkul” și inserați-l în câmpul Link la Google Drive din setările din partea de sus a acestei pagini
Faceți clic pe butonul verde Salvare. Reveniți la fila Google Drive și faceți clic pe butonul Terminat din fereastra pop-up.
5) După toate aceste setări, contul dvs. Google Drive va fi gata să accepte conturile de plată. Le veți vedea în folderul „INVOICES”.
Conturile pot fi salvate în două formate:
- Fișiere PDF (în mod implicit)
- Google Sheets (Foi de calcul Google - opțional, în funcție de setări)